A Mesterséges Intelligencia hatása a B2B marketingre – fényes jövő vagy katasztrófa vár az iparra?
A Mesterséges Intelligencia hatása a B2B marketingre – fényes jövő vagy katasztrófa vár az iparra?

A Mesterséges Intelligencia hatása a B2B marketingre – fényes jövő vagy katasztrófa vár az iparra?

A Mesterséges Intelligencia tényleg elhozta a kánaánt a marketingesek számára a kép- és szöveggenerátorokkal? A B2B és ipari cégek valóban minden marketing tevékenységet automatizálni tudnak? Leáldozott a grafikusoknak és szövegíróknak?…

Continue ReadingA Mesterséges Intelligencia hatása a B2B marketingre – fényes jövő vagy katasztrófa vár az iparra?
A hidrogéntechnológia megérkezett. Viszlát, akkupakk, dízel és benzin
A hidrogéntechnológia megérkezett. Viszlát, akkupakk, dízel és benzin

A hidrogéntechnológia megérkezett. Viszlát, akkupakk, dízel és benzin

A hidrogén a jelen üzemanyaga – a jövő a technológia elterjedésé. A hidrogén üzemanyagcella ugyanis kimagasló hatásfokkal bír, környezetbarát és profitábilis. A hidrogén meghajtás messze inkább környezetbarát, mint a lítium-…

Continue ReadingA hidrogéntechnológia megérkezett. Viszlát, akkupakk, dízel és benzin
Mit tegyen akkor, ha a gyártó ki akarja hagyni az értékesítési láncból, és közvetlenül kezd értékesíteni a célpiacnak (D2C)?
Mit tegyen akkor, ha a gyártó ki akarja hagyni az értékesítési láncból, és közvetlenül kezd értékesíteni a célpiacnak (D2C)?

Mit tegyen akkor, ha a gyártó ki akarja hagyni az értékesítési láncból, és közvetlenül kezd értékesíteni a célpiacnak (D2C)?

A közvetlenül a fogyasztóknak, azaz Direct to Customers (D2C) értékesítési modell az internet és e-kereskedelem terjedésével kezdett felfutni. Ez jó hír a gyártóknak és a fogyasztóknak – annál kevésbé viszont a kiskereskedőknek.

Mind többen találkoznak azzal a helyzettel, hogy a gyártó vagy ugyanannyiért kínálja közvetlenül a vásárlóknak a terméket, mint a kiskereskedők, vagy akár még alájuk is ígérnek.

Ráadásul, ha nem szerepel ilyen irányú kikötés a szerződésben, ez még teljesen jogszerű is lehet – hiszen nincs törvény, ami a civil termékeket gyártókat akadályozhatná az értékesítésben.

Ismerős a helyzet?

Mi az a D2C értékesítési modell?

Habár elsőre nagyon hasonló a B2C, azaz a fogyasztókkal való közvetlen üzletkötés modelljéhez, a Direct to Customers (D2C) esetében a gyártó az, aki a fogyasztóknak értékesít közvetlenül, lényegében az őskor óta létező értékesítési modell. Amióta a legelső szakócapattintó közvetlenül a törzsbéli vadászoknak gyártott kőszerszámokat, létezik a D2C.

Viszont az elmúlt évek során gyökeres változáson ment át: olyannyira elterjedt és egyszerűvé vált az online értékesítés, hogy mind kevésbé éri meg a gyártóknak kiskereskedőkkel szerződni.

Mit tegyen akkor, ha a gyártó ki akarja hagyni az értékesítési láncból, és közvetlenül kezd értékesíteni a célpiacnak (D2C)?
Mit tegyen akkor, ha a gyártó ki akarja hagyni az értékesítési láncból, és közvetlenül kezd értékesíteni a célpiacnak (D2C)?

(tovább…)

Continue ReadingMit tegyen akkor, ha a gyártó ki akarja hagyni az értékesítési láncból, és közvetlenül kezd értékesíteni a célpiacnak (D2C)?