Hogyan számolhatom ki, hogy megéri-e a keresőoptimalizálás?

Ezt az anyagot pontosan azért készítettem, mert a SEO tanácsadás leglényegesebb kérdésére
keressük a megoldást. Annyira kényes kérdés, hogy sokan szó szerint fel sem merik tenni, mivel
tartanak attól, hogy nem kaphatnának használható választ.

Fedezd fel a SEO képletét: több bevétel, kevesebb kockázattal.

Tapasztald meg, hogyan növelheti meg a jól megtervezett SEO stratégia az üzleti megtérülést – minden vállalkozó számára elengedhetetlen útmutató.

A címlap kép a SEO e-book kezdőlapja

A SEO e-book együtt gondolkodásra, számolásra hív, lehetőségeket vázol fel és jellemző hibákra, tévedésekre mutat rá.

A szerző 15 éves tapasztalattal rendelkező SEO szakember, megosztja veled azt az esszenciális látásmódot, amely nélkül nem érdemes belevágni.
Már végzel, vagy végeztetsz keresőoptimalizálást? – Ha keresed az újabb lehetőségeket, illetve optimalizálnád a folyamatot, akkor még jobban fogod értékelni.

A sikeres úthoz számok vezetnek

A technikai trükkök helyett arról szól, hogyan állapítható meg, hogy amennyit seo-ra költesz, az valóban kifizetődik-e?

Hol vannak a reális alsó és a felső határaid?

Cél, hogy döntések előtt megbízható számítások és előrejelzésekre támaszkodj.

Saját számaiddal behelyettesíthető gazdasági képletekkel.

A száraz adatokat átélhető történetekbe csomagolva.

konverzió a seo megtérüléséhez

Kattints ide, hogy megszerezd a kulcsot vállalkozásod növekedéséhez.

Fedezd fel, hogy a jól megtervezett SEO stratégiád hogyan maximalizálhatja a megtérülésedet, és hozd ki a legtöbbet üzleti lehetőségeidből. Ne várj tovább, tedd a következő lépést ma!”

Megveszem a szakkönyvet

Banki átutalással is fizethet

Ha inkább banki átutalással jegyezné elő a szakkönyvünket, a választott kézbesítési módnak megfelelő összeget utalja el az alábbi számlára:

Személyes átvétel: 12500 Ft

Csomagpontra küldés: 14000 Ft

Házhozszállítás (futárszolgálattal): 14500 Ft

címzett: Dr. Rónay P. Tamás

Bank neve: Erste Bank

Bankszámlaszám: HU44 11600006-00000000-78622584

Tartalom:

  • Hogyan számolhatom ki, hogy megéri-ea keresőoptimalizálás?
  • Alapfogalmak, pár jellemző tévhit eloszlatása
  • Fedezeti pont, kosárérték
  • Ügyfélérték, ügyfél élettartam-érték
  • Milyen kulcsszóra érdemes keresőoptimalizálást végezni?
  • Megéri-e kezdő vállalkozóként seóra költeni?
  • A SEO kiszámítási képlete behelyettesített számokkal
  • Mennyi kattintást kaphat az első?
  • A kattintás nem azonos a vásárlással
  • Mi lehet egy kulcsszó gazdasági potenciálja

A marketing története a márkák története

Olvasson bele a könyvünkbe, mielőtt megvenné

Ha a tartalomjegyzék nem győzte meg, olvassa el az első fejezetet teljesen díjmentesen. Csak kattintson a gombra és máris olvashatja (pdf formátum, külön ablakban nyílik meg):

3435851

Nun Monika, SEO expert és marketing tanácsadó, cégvezető

Nun Monika

Újságíróként dolgoztam, a JPTE-n diplomáztam. Tudásomat folyamatosan fejlesztem a Google és más tech cégek, illetve nemzetközi specialisták képzésein.

A munkaidőm nagyobb részét ma már a tanácsadás tölti ki, emellett tanítok és blogolok. Amikor épp nem vagyok elfoglalva a munkámmal akkor képeket festek és nagy sétákat teszek kutyáimmal a Rákos pataknál.

3604A01

Dr. Rónay P. Tamás, tartalom specialista, marketing tanácsadó, cégvezető

Dr. Rónay P. Tamás

Tanulmányaimat az ELTE TTK-n kezdtem, majd a PPKE-n folytattam. Éveken át oktattam egyetemen és főiskolán, fiatal felnőtt és senior diákokat egyaránt.

Rendszeresen képzem magam tartalommarketing és közösségi média marketing terén. Ipari tartalommarketing specialista, aki a legapróbb részletekig kidolgozza és megtervezi a folyamatokat.

25 év után végre egy új útmutató a B2B ipari marketinghez Magyarországon

A magyarországi ipari marketing és az ipari innováció egyik kulcsa ez a kézikönyv. Ismerje meg a nyugaton már bevált stratégiákat az ügyfelek bevonzásához és megtartásához. Akár tapasztalt marketinges, akár csak most kezdte, könyvünk tökéletes forrás ahhoz, hogy az ipari marketingjét a következő szintre emelje.

Ipari cég tulajdonosaként, vagy marketingeseként Ön is tudja, hogy a B2B marketing másképp működik, mint a fogyasztói. Legtöbben mégis fogyasztói stratégiákkal találkoznak. Láttuk, hogy ez sok marketingsérüléshez, félreértéshez és pénzkidobáshoz vezet.

Az ellátási lánc egy részeként kell piacot szereznie, megtartania és előrejutnia

De hogyan lehet biztos abban, hogy a megfelelő stratégiákat alkalmazza a termékei eladásához?

Exkluzív, 254 oldalnyi gyakorlati tudással a versenytársak elé kerülhet

Kézikönyvünk tele van illusztrációkkal, grafikonokkal és adatokkal is, amelyek bizonyítják hogy MIÉRT kell más stratégiában gondolkodnia és HOGYAN tegye ezt meg. 

A mennyiség helyett a minőséget tartjuk szem előtt, ami azt jelenti, hogy a legjobb eredmények elérésére összpontosítunk nem pedig arra, hogy még több pénzt pumpáljunk a kampányaiba.

Itt az idő, hogy segítsünk céljai elérésében és vállalkozása átalakításában az ipar 4.0 korában bizonyított stratégiákkal!