A SEO-tól függ nagymértékben a weboldal eredményessége

A SEO a keresőoptimalizálás a látogatószerzés egyik leghatékonyabb módja. A SEO a tartalommarketing részeként költséghatékonyan szerez valós érdeklődőket, leadeket, illetve ezekből akár vevők is válhatnak.

A SEO által biztosítható, hogy egy cikk, vagy tartalom minél előkelőbb helyre kerüljön a találati sorban. Olyan kereső-kifejezésekre építjük fel az ügyfeleink SEO tartalomstratégiáját, amit és ahogy a számukra releváns emberek keresnek.

seo-keresooptimalizalas-szovegiras-cikk-iras-teahouse-consulting

A rendszeres forgalomnövelés SEO szövegírással is építhető

Az oldal PPC hirdetésének rövid távú célja pusztán az azonnali, mennyiségi látogatószerzés. A SEO lassabban fejtheti ki a hatását, ám az eredménye akkor is “dolgozik Önnek”, amikor nem futtat kampányokat. A SEO szövegírással egyaránt lehet rövid, közepes és hosszabb távon is haszna. Az egyszeri olvasottságon túl rendszeres, célzottan érkező látogatókra van szükség. Ha a tartalom kiszolgálja a keresési szándékot, akkor értékes a piac számára. Mindig a közönségnek írunk, soha nem pusztán a keresőmotorok számára. Mert nem csak látogatottságot kell elérni, hanem konverziót is.

A SEO szövegírás mindig kulcsszó kereséssel kezdődik

Amíg nem tudja, hogy mire, milyen kulcsszavakra, keresőkifejezésekre akar célozni, addig nem is lehet SEO-ról beszélni. Önnek fizető ügyfelek és vásárlók kellenek, vagy egy szép statisztika a sok látogatóról, akik amúgy egy fillért se költenek Önnél? 

A SEO által a célközönségét fogja megtalálni. Ehhez pedig szükséges tudni, hogy:

Ha tudjuk, hogy mit, mennyien és hogyan keres az Ön célközönsége, akkor tudunk olyan hatékony SEO szövegeket, cikkeket, anyagokat írni, amivel gyorsabban kerülhet jó pozícióba a keresési találatok között.

A hatékony SEO cikk 4 fő jellemzője

A SEO szövegírás a látogatóknak szól, de a kereső szempontjait is figyelembe veszi

Elképesztően sok időt képesek emberek egy jó oldalon tölteni, szóval nem igaz az, hogy nem olvasnak, épp ezért van helye a nagyobb lélegzetű tartalmak megjelentetésének is, ami a SEO szövegírás szempontjából jó hír!

Mikor és hogyan hoz hasznot a SEO szövegírás?

Az általunk készített SEO tartalom legalább két életciklussal bír:

1. A friss megjelenés után mindig van egy “tüske”, a kiugró látogatószám

A hírlevél kiküldés, közösségi megosztások, esetleg egy kis kiemelt poszt után aktív a cikk. Sokan azt hiszik, hogy ennyi, azonnal írni kell újabbat bármi áron, mert “zuhan a látogatottság”. Ez azonban olyan mókuskerék, amiből nincs kiszállás. Sok időbe, pénzbe és energiába kerül fenntartani a figyelmet. Az ügyfeleink jellemzően nem médiavállalatok, hogy folyamatosan, heti több alkalommal is szórakoztassák a célközönséget, és ebben mélyen igazuk is van. A SEO éppen ezért jó: amikor a “tüske” csökkenni kezd, vagyis pár nap, pár hét után, akkor szép lassan emelkedni kezd az organikus látogatókból jövő forgalom ugyanazon a cikken, oldalon, ha jól írtuk meg!

2. Elkezdődik egy lassabb ütemű, ám tartós emelkedés, ahogy a kereső beindexelte és a helyezésében a cikk elkezd dolgozni.

Ha jó a SEO tartalom, akkor ez lehet rövidebb idő, ha nagy a verseny rá, akkor lehet hosszabb. Ekkortól beszélünk arról, hogy a cikk életre kelt a keresőben és organikus találatokat hoz, melyek sokkal nagyobb volumenűek lehetnek, mint amit mi el tudnánk magunktól érni. Mert olyanokat segít az oldalra, akik még nem hallottak rólunk!

A SEO szövegírás haszna

Van olyan cikkünk, ami 4 éve top 1-ben van. Van olyan cikkünk is, amit tízezrek olvastak 2 év alatt és több milliós bevételt hozott a webshopnak. 
Olyat is írtunk, amely az egyik leglátogatottabb hírportál blogjai között címlapon volt 3 napig organikusan, döbbenetes, ám nem túl releváns forgalmat generálva.

Hogyan mérhető le egy SEO cikk haszna?

A Google Analytics segítségével láthatjuk, mint organikus céloldalt, és az onnan induló konverzióval végződő munkameneteket. Vagy az is lehet, hogy a vásárlási útvonal egyik fontos eleme, hogy eljut a cikkhez, majd tovább halad a konvertálás felé. A webmestereszközök segítségével a keresési lekérdezéseknél látható, hogy az adott oldal hányadik helyen van az adott keresési kifejezésre. Szóval nagyon jól mérhető, forintosítható egy jól megírt SEO szöveg, cikk, blog, vagy akár teljes weboldal. Most ide a végére kellene egy jó kis kasszarobbantó Call to action-t valami szenzációs igéretet
mondani. De inkább a valóságot mondjuk el, mert az úgy hitelesebb…

A SEO-ban a tények mentén lehet csak dolgozni és nem üres ígéretek szerint

A keresőoptimalizált szövegírás befektetés a weboldal jövőjébe, a stabil forgalomnövelésbe. Akár cégen belül csinálja, akár kiszervezi nekünk a SEO szövegírást, mindig szempont, hogy a szövegíró képben legyen az adott területtel és olyan anyagot adjon, amire Ön, mint az adott terület szakértője azt mondja: “Pont ezt akartam elmondani, de nem tudtam volna ilyen jól összerakni!”. Abban segítünk, hogy a jók között is a legjobb lehessem, elől a keresési listán!

Kapcsolatfelvétel

Elérhetőség

Térkép

Kövess minket

Írjon nekünk üzenetet