Az AI és a digitalizáció lehetőségei a B2B és ipari marketingben: szerezzen több bevételt és jobb leadeket most!

Az ipari marketing és B2B marketing kézikönyve azoknak készült, akik az „önök mivel foglalkoznak?” kérdésre azt válaszolják, hogy „nézze, mi nagyon speciális területen dolgozunk… ahogy hirdetni szoktunk, úgy egyre nehezebben megy…, már próbáljuk, de…”

Hazai B2B gyakorlat elméleti alapokkal

A komplex, tudásalapú szolgáltatások online marketing szempontból is teljesen más megközelítést igényelnek, mint a közvetlen fogyasztói szegmens. Erre az óriási különbségre mutatunk rá és bevált eszközöket, folyamatokat mutatunk. Érthetően, sok ábrával, megtörtént esetekkel fűszerezve.

az ipari markering es b2b marketing kezkonyve

Olvassa el a tartalomjegyzéket!

Tartalomjegyzék

254 oldalnyi bevált eszköztár

Gyakorlatközpontúan írunk egy 254 oldalas könyvet az ipari marketingről és annak digitális, online működéséről, a SEO-ról, az AI marketingről az ellátási láncokban résztvevő gyártók és szolgáltatók számára az ipar 4.0 korában.

Utoljára 27 évvel ezelőtt jelent meg ipari marketing szakkönyv, 1996-ban. Két évvel korábban, mint hogy a Google egyáltalán elérhetővé vált!

Több évnyi ipari ügyfelekkel való együttműködés nyomán óriási hiányt találtunk a számukra használható hazai szakirodalomból.

Ezért írtunk egy szakkönyvet, a mai kor, az ipar 4.0 vállalkozásainak igényeire szabva. Mellékeljük a teljes tartalomjegyzéket, lesz köztük olyan téma is, amelyről magyarul eddig még nem jelent meg anyag.

Használható tudásra tehet szert:

A sikeres stratégia megalapozása

Brandépítés, márkamarketing

SEO és tartalommarketing

Beszerzési marketing

AI alapú eszközök

A mesterséges intelligencia marketing célú használata

IMG 20230818 173641 scaled 1

Legyen máris az Öné a hiánypótló szakkönyv!

Az Önnek megfelelő gombra kattintva adhatja le megrendelését. Mivel szakkönyvről van szó, vállalkozóként, cégként vásárolva az adóalapját is csökkentheti vele!

Személyes átvétel előre egyeztetett időpontban lehetséges az irodánkban: Loffice Coworking 1084 Budapest, Déri Miksa utca 6.

Megveszem a szakkönyvet

Banki átutalással is fizethet

Ha inkább banki átutalással jegyezné elő a szakkönyvünket, a választott kézbesítési módnak megfelelő összeget utalja el az alábbi számlára:

Személyes átvétel: 12500 Ft

Csomagpontra küldés: 14000 Ft

Házhozszállítás (futárszolgálattal): 14500 Ft

címzett: Dr. Rónay P. Tamás

Bank neve: Erste Bank

Bankszámlaszám: HU44 11600006-00000000-78622584

Vegye át a piacvezető szerepet az új magyar B2B ipari marketing szakkönyvünkkel!

Az online marketing sokszor egészen másként működik az ipari gyártók, B2B szolgáltatók esetében, mint a kisfogyasztók körében. Ugyanazokat az eredményeket másként, vagy teljesen más eszközökkel lehet elérni.

A marketing története a márkák története

Olvasson bele a könyvünkbe, mielőtt megvenné

Ha a tartalomjegyzék nem győzte meg, olvassa el az első fejezetet teljesen díjmentesen. Csak kattintson a gombra és máris olvashatja (pdf formátum, külön ablakban nyílik meg):

3435851

Nun Monika, SEO expert és marketing tanácsadó, cégvezető

Nun Monika

Újságíróként dolgoztam, a JPTE-n diplomáztam. Tudásomat folyamatosan fejlesztem a Google és más tech cégek, illetve nemzetközi specialisták képzésein.

A munkaidőm nagyobb részét ma már a tanácsadás tölti ki, emellett tanítok és blogolok. Amikor épp nem vagyok elfoglalva a munkámmal akkor képeket festek és nagy sétákat teszek kutyáimmal a Rákos pataknál.

3604A01

Dr. Rónay P. Tamás, tartalom specialista, marketing tanácsadó, cégvezető

Dr. Rónay P. Tamás

Tanulmányaimat az ELTE TTK-n kezdtem, majd a PPKE-n folytattam. Éveken át oktattam egyetemen és főiskolán, fiatal felnőtt és senior diákokat egyaránt.

Rendszeresen képzem magam tartalommarketing és közösségi média marketing terén. Ipari tartalommarketing specialista, aki a legapróbb részletekig kidolgozza és megtervezi a folyamatokat.

25 év után végre egy új útmutató a B2B ipari marketinghez Magyarországon

A magyarországi ipari marketing és az ipari innováció egyik kulcsa ez a kézikönyv. Ismerje meg a nyugaton már bevált stratégiákat az ügyfelek bevonzásához és megtartásához. Akár tapasztalt marketinges, akár csak most kezdte, könyvünk tökéletes forrás ahhoz, hogy az ipari marketingjét a következő szintre emelje.

Ipari cég tulajdonosaként, vagy marketingeseként Ön is tudja, hogy a B2B marketing másképp működik, mint a fogyasztói. Legtöbben mégis fogyasztói stratégiákkal találkoznak. Láttuk, hogy ez sok marketingsérüléshez, félreértéshez és pénzkidobáshoz vezet.

Az ellátási lánc egy részeként kell piacot szereznie, megtartania és előrejutnia

De hogyan lehet biztos abban, hogy a megfelelő stratégiákat alkalmazza a termékei eladásához?

Exkluzív, 254 oldalnyi gyakorlati tudással a versenytársak elé kerülhet

Kézikönyvünk tele van illusztrációkkal, grafikonokkal és adatokkal is, amelyek bizonyítják hogy MIÉRT kell más stratégiában gondolkodnia és HOGYAN tegye ezt meg. 

A mennyiség helyett a minőséget tartjuk szem előtt, ami azt jelenti, hogy a legjobb eredmények elérésére összpontosítunk nem pedig arra, hogy még több pénzt pumpáljunk a kampányaiba.

Itt az idő, hogy segítsünk céljai elérésében és vállalkozása átalakításában az ipar 4.0 korában bizonyított stratégiákkal!