Hazudik a ChatGPT, vagy csak erre programozták? Képes szándékosan félrevezetni az embereket az AI?
Dr. Rónay P. Tamás
A ChatGPT egy gép, így aligha tud hazudni. Mégis, sokan ennek az ellenkezőjét szeretik hinni. „Hazudik a ChatGPT!” – mondják sokan immáron másfél éve. „A ChatGPT hallucinál és semmit sem ... Tovább olvasom
3+1 alapvető tudnivaló a hatékony tartalommarketinghez 2025-ben
Dr. Rónay P. Tamás
2025-ben a tartalommarketing jelentős fejlődésen megy keresztül, köszönhetően az egyre nagyobb igénynek a technológiai újítások, a fogyasztói viselkedés változásai és az autentikus kommunikáció iránt. A siker titka a változások megértésében ... Tovább olvasom
ChatGPT-változás: miért tűnt el a GPT-3.5, és mit buknak az ingyenes felhasználók?
Nun Monika
Az OpenAI ChatGPT-változást jelentett be, platformja folyamatosan fejlődik, és az új modellekkel együtt változnak a felhasználói lehetőségek is. Sokan már most találkoztak a GPT-3.5 eltűnésével és az új o1 mini ... Tovább olvasom
Kentaurok és kiborgok: mesterséges intelligencia alkalmazása a munkahelyen
Nun Monika
Hogyan alakítja át a AI a mindennapi munkát és hogyan viszonyulhatunk hozzá? Kentaur leszel, vagy kiborg? A Boston Consulting Group kutatása pont ezekre az egyre égetőbb kérdésekre adott választ. A ... Tovább olvasom
A SEO audit így növeli a bevételt 2025-ben
Dr. Rónay P. Tamás
A SEO audit röviden arra szolgál hogy növeljük a weboldalad organikus (nem fizetett hirdetésből érkező) látogatottságát és ezáltal a bevételét. Tudnod kell, hogy hol vagy a konkurenciáidhoz képest, kell javítani ... Tovább olvasom
ChatGPT a magyar közoktatásban: egy budapesti általános iskola tanárai sajátították el az AI használatát
Dr. Rónay P. Tamás
A ChatGPT kiváló eszköz lehet a magyar pedagógusok kezében a többi generatív mesterséges intelligencia szoftverrel egyetemben. A modern oktatás kihívásai és az új technológiák bevezetése gyakran párhuzamosan haladnak, és ez ... Tovább olvasom
Az AI tényleg elveszi a munkánkat, vagy jöhet a 3 napos munkahét?
Dr. Rónay P. Tamás
Éppen annyira veszi el a munkánkat az AI (Mesterséges Intelligencia, MI), mint amennyire a gőzgép, az autó, a számítógép vagy az automatizáció elvette. Igen, sok és sokféle munkahely szűnt meg, ... Tovább olvasom
A beszállítói marketing és a fogyasztói marketing 9 különbsége
Nun Monika
A beszállítói marketing és a fogyasztói marketing alapjai azonosak, de teljesen más mintákra építenek. Számos olyan különbséget találni közöttük, amelyeket muszáj figyelembe vennie a marketinges szakembereknek (vagy a marketingért felelős ... Tovább olvasom
Hogyan turbózhatod fel a vállalkozásodat a ChatGPT-vel akár tízszeres hatékonyságra?
Dr. Rónay P. Tamás
A mesterséges intelligencia (MI) rohamos fejlődése lenyűgöző lehetőségeket tár fel a kisvállalkozások számára, és a ChatGPT, a mesterséges intelligencia által vezérelt szövegalkotó eszköz kiemelkedő szerepet játszik ebben a forradalomban. Hogyan ... Tovább olvasom
B2B marketing trendek 2024-ben – a 3+1 legfontosabb változás
Dr. Rónay P. Tamás
A B2B marketing speciális AI megoldásokkal gyarapodik 2024-ben. Jelenleg három fő trend forgatja fel a hagyományos, vállalatok közötti marketing stratégiákat. Ez nem csupán a szokásos piaci változásokról szól; alapvető átalakulásokról ... Tovább olvasom